برنامه های آموزشی رادیویی

برای گسترش صنعت بیمه می بایست فرهنگ سازی شود و شرکتهای بیمه نیز باید در این خصوص اقداماتی انجام دهند  تا در پرتو آن اقدامات، نگرش به خرید بیمه تغییر و بیمه از یک کالای لوکس به یک ضرورت زندگی تبدیل گردد.
تبلیغات و اطلاع رسانی از سهل ترین و در عین حال مهمترین روش های معرفی بیمه و فواید آن در جامعه است.
حضور در رادیو و تلویزیون بعنوان رسانه های فرهنگ ساز جامعه و وسیله ای مهم برای حرکت جوامع سنتی به سوی نوگرایی از اهمیت والایی برخوردار است.
بیمه ملت نیز در همین راستا اقدام به معرفی محصولات و مزایای بیمه ها از طریق رادیو جوان نموده است.

 

 

   

برنامه اول : معرفی بیمه مستمری زنان خانه دار - 25 دیماه 95

با حضور سرکار خانم مصلی - رئیس اداره صدور بیمه های زندگی بیمه ملت

 

 

 

برنامه دوم : درمان تکمیلی خانواده - 26 دیماه 95

با حضور آقای معظمی گودرزی - مشاور فنی مدیرعامل بیمه ملت

 

 

 

برنامه سوم : بیمه زندگی و سرمایه گذاری و مزایای کارت اعتباری بیمه ملت - 27 دیماه 95

با حضور سرکار خانم مصلی - رئیس اداره صدور بیمه های زندگی بیمه ملت

 

 

 

برنامه چهارم: فرهنگ بیمه - 28 دیماه 95

با حضور دکتر ابراهیم پور - مدیرعامل بیمه ملت

 

 

 

برنامه پنجم: بیمه های همراه خانواده - 29 دیماه 95

با حضور آقای معظمی گودرزی - مشاور فنی مدیرعامل بیمه ملت

 

 

 

 

 

e-max.it: your social media marketing partner