RT Audacity - шаблон joomla Оригами
plg_search_rsticketsprocontent
جستجو - محتوا
   

مراحل اخذ نمايندگي از شرکت بيمه ملت (اشخاص حقيقي)
1- متقاضياني كه داراي شرایط مندرج در ذیل و سابقه کار کافی ( طبق بند و ماده 4 آئین نامه نمایندگی بیمه مرکزی ایران ) مي باشند، می توانند فرم درخواست نمایندگی را تکمیل و ارسال نمایند.
نكته 1 : طبق ماده 5 آيين نامه نمايندگي بيمه مركزي ايران ( آئین نامه 75 ) اشخاص حقيقي متقاضي اخذ نمايندگي بايد داراي شرايط زير باشند:
الف- تابعيت دولت جمهوري اسلامي ايران.
ب- اعتقاد به اسلام و يا يكي از اديان رسمي كشور.
پ- عدم اعتياد به مواد مخدر.
ت- عدم حجر
ث- نداشتن سوء پيشينه كيفري و همچنين نداشتن سابقه محكوميت به جرائم نام برده شده در ماده64 قانون تاسیس بیمه مرکزی ایران .
ج- داشتن گواهي پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم.(برای آقایان )
چ - دارا بودن حداقل مدرك لیسانس در رشته بیمه (و یا سایر رشته ها با گرایش بیمه)بدون نیاز به داشتن سابقه کار بیمه ای  و یا حداقل مدرک لیسانس در رشته های مرتبط (شامل اقتصاد –امور مالی –حسابداری –آمار-مدیریت و حقوق )با یک سال سابقه کار بیمه ای فنی وتخصصی و یا حدقل مدرک لیسانس در سایر رشته ها با دو سال سابقه کار فنی وتخصصی ویا حداقل مدرک دیپلم با سه سال سابقه کار بیمه ای فنی وتخصصی (منوط به موافقت مدیر عامل شرکت بیمه)
توضیح : "گواهی سابقه کار بیمه ای باید توسط مدیریت امور نمایندگان شرکتهای بیمه ای صادر شده باشد
ز- موفقيت در آزمون نمایندگی بیمه مرکزی ج.ا.ایران
نكته2 : ماده 13 آئین نامه نمایندگی بیمه : شغل نماینده باید انحصارا ارائه خدمات بیمه ای در محدوده قرارداد مربوطه باشد و دو شغله بودن نماینده به هیچ عنوان پذیرفته نخواهد بود.

2- در صورتیکه افراد متقاضی واجد صلاحیت بوده  ولی سابقه کار بیمه ای کافی نداشته باشند ، طبق قانون " آموزش جایگزین سابقه کار " می توانند در دوره های آموزشی مربوطه که حداقل 120 ساعت وطبق برنام هابلاغی بیمه مرکزی می باشد شرکت نموده  و پس از موفقیت در دوره های مذکور ، در آزمون نمایندگی بیمه شرکت خواهند نمود.
مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده به شرح زیر است :
• 6 قطعه عکس
• کپی کلیه صفحات شناسنامه
• کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (پشت و رو)
• کپی آخرین مدرک تحصیلی
• کپی کارت ملی (پشت و رو)
نكته 3: در زمان مراجعه برای مصاحبه ارائه مدارک فوق الذکر الزامی است.

3-گذراندن دوره کارورزی وبازاریابی آزمایشی  مطابق ضوابط شرکت
4- معرفی محل مورد نظر جهت تاسیس دفتر بیمه توسط متقاضیان پس از طی دوره کارورزی وبازاریابی آزمایشی
5- بازديد از دفتر و محل كار معرفی شده توسط پذيرفته شدگان از حيث تناسب با نوع فعاليت و استانداردهای شرکت.
نکته 4: در صورتی که دفتر و محل کار نمایندگان نامناسب تشخیص داده شود بر اساس توافق و تشخیص شرکت بیمه ملت مهلتی برای تهیه محلی جدید داده خواهد شد.

6- انعقاد قرارداد همكاري پس از تایید دفتر و صدور پروانه و اعلام کد نمایندگی.
نكته5: شرکت بیمه ملت به قبول شدگان، نمایندگی خود را فقط در منطقه تعیین شده اعطا خواهد كرد.
نکته 6: دفتر نمایندگی به طور انحصاری برای خدمات بیمه ای در نظر گرفته شده و انجام فعالیتهای دیگر در این محل مجاز نمی باشد.
نکته7 : تغییر محل نمایندگی تنها با موافقت قبلی شرکت بیمه ملت مجاز خواهد بود.

7- بیمه ملت در پذیرش یا عدم پذیرش افراد مختار بوده و تکمیل فرم تقاضای نمایندگی هیچگونه مسئولیت را جهت اعطای نمایندگی برای این شرکت ایجاد نمی نماید.

8-متقاضی محترم می توانید با کلیک بر روی چارت راهنما از فرآیند جذب نمایندگی حقیقی اطلاعات بیشتری حاصل نمایید.


اينجانب شرایط اخذ نمایندگی بیمه ملت را به دقت مطالعه نموده و مفاد آن را بدرستي متوجه شده ام و تقاضای تکمیل فرم را دارم.فرم درخواست نمایندگی بیمه ملت