RT Audacity - шаблон joomla Оригами

plg_search_rsticketsprocontent
جستجو - محتوا

اخبار داخلی شرکت

بیمه ملت و دستگیری جاعلان بیمه نامه

یک باند جاعل بیمه نامه توسط بیمه ملت شناسایی و به پلیس آگاهی معرفی شد. با هوشیاری کارشناسان اداره تحقیق بیمه ملت باند طراحی، چاپ و صدور بیمه نامه های جعلی دستگیر و در اختیار مراجع قانونی قرار گرفتند.

کتابخانه الکترونیکی در بیمه ملت

سایت کتابخانه بیمه ملت راه اندازی شد. کتابخانه الکترونیکی بیمه ملت با در اختیار داشتن بیش از 900 جلد کتاب در موضوعات و رشته های بیمه، مالی، روانشناسی، تاریخی، بازاریابی و فروش، مدیریت، اقتصاد، کامپیوتر، سرمایه گذاری، IT و بسیاری از کتب مرجع، با تلاش و همکاری مدیریت روابط عمومی و اداره مطالعات و تحقیقات مدیریت طرح و توسعه راه اندازی شد.

طراحی نسخه جدید وب سایت کارت اعتباری بیمه ملت

نسخه جدید وب سایت کارت اعتباری بیمه ملت راه اندازی شد. با تلاش و همکاری مدیریت روابط عمومی و کارت اعتباری، طراحی نسخه جدید وب سایت کارت اعتباری بیمه ملت به پایان رسید و دارندگان این کارت می توانند با مراجعه به این سایت، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد هر یک از فروشگاههای طرف قرارداد بیمه ملت ارائه دهند.

دانشنامه تخصصی بیمه در بیمه ملت

دانشنامه تخصصی بیمه، در بیمه ملت راه اندازی شد. این دانشنامه هم اکنون به صورت انگلیسی- انگلیسی می باشد و مترجمان، صاحبنظران و متخصصان صنعت بیمه می توانند با ارائه ترجمه پیشنهادی برای هر یک از لغات این دانشنامه و با همت و مشارکت خود، آن را بصورت فرهنگ لغات انگلیسی به فارسی تبدیل نمایند.

راه اندازی بیمه متمرکز در بیمه ملت

با حضور رئيس كل و اعضاي هيات عامل بيمه مركزي ج.ا.ا.، مركز ارتباط با مشتريان (CRM) و مركز داده (data centre) بيمه ملت افتتاح شد.

با افتتاح مركز داده و سيستم ارتباط با مشتريان بيمه ملت، كليه بيمه گذاران اين شركت مي توانند بدون مراجعه به نمايندگان و از طريق مركز ارتباط با مشتريان، از آخرين وضعيت پرونده بيمه اي خود مطلع شوند.