بیمه ملتبیمه ملتبیمه ملت

شعبه استان هرمزگان بیمه ملت افتتاح شد

162 بازدید
شعبه استان هرمزگان بیمه ملت افتتاح شد؛ یزدان‌دوست مطرح کرد:
ضرورت ایجاد توازن در حفظ منافع بیمه‌گزار، بیمه‌گر و سهامداران

بیمه ملت در مسیر رشد و توسعه خدمت‌رسانی به مردم با هدف گسترش شبکه فروش و کسب سهم بیشتر از بازار بیمه کشور، شعبه جدیدش در استان هرمزگان را افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت،آیین افتتاح شعبه این شرکت در استان هرمزگان با حضور علیرضا یزدان‎دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور دیزجی رئیس هیئت مدیره، محمدتقی چراغی نایب رئیس هیئت مدیره، جمعی از مدیران استان هرمزگان و همچنین معاونان، مدیران و نمایندگان بیمه ملت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت با اشاره به ضرورت فعالیت شعب شرکت‌‎های بیمه در سطح استان‎ها گفت: بدون شک تسریع و تسهیل امور بیمه‎گزاران از مهم‎ترین جنبه فعالیت شعب استانی شرکت‎های بیمه محسوب می‎شود و یقینا شرکت بیمه ملت نیز همانند سایر شرکت‎های بیمه در این زمینه به دنبال تقویت شعب خود در حوزه‎های سخت‎افزاری، نرم‎افزاری و نیروی انسانی است.

علیرضا یزدان‌دوست تصریح کرد: متاسفانه در حال حاضر این تصور وجود دارد که شرکت‎های بیمه خسارت‎های ایجاد شده را به سختی پرداخت می‎کنند و در این زمینه مقاومت‎هایی وجود دارد اما در واقعیت اینگونه نیست و همه فعالان این صنعت در تلاش‎اند تا بیشترین انتفاع را به بیمه‎گزاران برسانند.

وی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن ماده50 قانون بیمه شخص‎ثالث عنوان کرد: امیدواریم این قانون با جدیت بیشتری پیگیری شود تا حق و حقوق شرکت‎های بیمه تضییع نشود زیرا ما هم سهامداران خود را داریم و باید به آنها پاسخگو باشیم؛ عمده سهامداران بیمه ملت بازنشستگان گرانقدر کشوری هستند و به همین دلیل ما در مجموعه بیمه ملت در تلاشیم تا کمترین حقوقی هم از بیمه‎گزاران و بیمه‌گرها و هم از سهامداران که عمده آنها از بازنشستگان زحمت‌کش هستند ضایع نشود و باید توازن را بین مسئولیت‌هایی که در جامعه بر عهده داریم و بین مسئولیت‌هایی که سهامداران بر دوش ما گذاشتند برقرار کنیم.