بیمه ملتبیمه ملتبیمه ملت

بیمه سپرده زندگی

بیمه سپرده زندگی

امروزه ابزارهای مالی و محصولات بیمه‌ای بسیاری در بازار وجود دارد که شما با سرمایه‌گذاری در آن می‌توانید بازده بیشتری داشته باشید. بیمه سپرده زندگی یک ابزار سرمایه گذاری است که با بهینه ترین حالت از جنبه ریسک سرمایه گذاری، بازده و قابلیت نقدشوندگی، هر دو مزیت سپرده گذاری و حمایت پوشش های بیمه ای را در خود دارد. شما می توانید مبلغ مورد نظر خود را در بیمه سپرده زندگی، سرمایه گذاری کنید و از مزایای بیمه ای نیز برخوردار شوید.
نکته قابل توجه در بیمه سپرده زندگی این است حق‌بیمه مربوط به پوشش‌های بیمه‌ای به طور جداگانه و به صورت سالانه از بیمه‌گزار دریافت می‌شود.

مزایای بیمه سپرده زندگی

بخش اول – مزایای سرمایه‌گذاری

 1- پرداخت سود تضمینی سالیانه مطابق با آیین‌ نامه مصوب بیمه مرکزی (16 درصد برای دو سال نخست، 13 درصد برای دو سال دوم و 10 درصد برای مدت مازاد بر چهار سال) و سود حاصل از سرمایه‌گذاری به صورت مشارکت در منافع علاوه بر نرخ سود علی‌الحساب.
2- پرداخت سود مرکب به صورت ماهانه.
3- امکان سپرده‌گذاری اولیه و واریز در زمان‌های دلخواه.
4- امکان دریافت وام از مبلغ اندوخته بدون نیاز به معرفی ضامن یا وثایق ملکی، پس از پایان سال دوم.
5- معافیت از مالیات بر درآمد؛ به این معنا که حق‌بیمه زندگی جزو هزینه‌های قابل کسر از درآمد مشمول مالیات است.
6- معافیت از مالیات بر ارث؛ با توجه به مشخص شدن ذی‌نفع‌های بیمه‌نامه و سهم هر یک، در صورت فوت بیمه‌شده، مبلغ بدون کسر مالیات به ایشان پرداخت می‌شود.
7- صدور کارت اعتباری بیمه ملت (هوده کارت) که امکان خرید اقساطی کالا و خدمات را به سادگی فراهم می‌کند.
8- امکان دریافت کل مبلغ سرمایه‌گذاری به صورت یکجا یا به صورت مستمری (حقوق بازنشستگی) در پایان دوره به بیمه‌گزار.

بخش دوم – پوشش های درمانی و پزشکی

1- پرداخت هزینه پزشکی امراض خاص شامل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی عروق کرونر، سرطان و پیوند اعضای اصلی بدن به صورت بلاعوض برای حداکثر سه بیماری تا سقف 7،500،000،000 ریال.
2- امکان برخورداری از بیمه درمان تکمیلی انفرادی در چندین طرح (مطابق با اندوخته بیمه‌گزار)

بخش سوم – از کارافتادگی

1- پرداخت هزینه ناشی از نقص عضو، از کار افتادگی جزئی و کلی ناشی از حادثه تا سقف 5،000،000،000 ریال (حداکثر 2 برابر سرمایه فوت عادی)

بخش چهارم – پوشش بازماندگان

1- پرداخت 5 تا 25 برابر حق‌بیمه سالانه در قالب سرمایه فوت به ذی‌نفعان (افراد مشخص شده توسط خود فرد) در صورت فوت حین مدت بیمه‌نامه تا سقف 20،000،000،000 ریال
2- پرداخت 3 برابر سرمایه فوت عادی در قالب سرمایه فوت در اثر حادثه به ذی‌نفعان (افراد مشخص شده توسط خود فرد) در صورت فوت در اثر حادثه حین مدت بیمه‌نامه تا سقف 40،000،000،000 ریال
3- پوشش موقت فوت در اثر حادثه تا زمان صدور بیمه‌نامه به صورت رایگان (50،000،000 ریال)

شرایط بهره‌مندی

✔افراد از بدو تولد تا 67 سالگی می‌توانند بیمه شوند.
✔حداقل مدت زمان قرارداد 3 سال است.

چگونه بیمه سپرده زندگی را تهیه کنیم؟

تیم مشاوران بیمه‌ای و نمایندگان ما آماده هستند تا شما را در هر مرحله برای تصمیم خرید بیمه‌نامه زندگی متناسب همراهی کنند. شما با مراجعه به یکی از نمایندگان بیمه ملت و تکمیل فرم پیشنهاد می‌توانید به جمع بزرگ بیمه‌گزاران بیمه‌های زندگی بیمه ملت در سراسر ایران بپیوندید.